پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس

دسته بندي : فنی و مهندسی » حمل و نقل
توضیحات:
پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت حمل ونقل فدکس با رویکرد پیوند خلاقیت بابزرگترین ناوگان کارگوی جهان

دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه حمل و نقل و ارسال بسته های پستی از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با 283اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین مدیران فروش و بازاریابی ،اساتید دانشگاه ها دانشجویان کلیه رشته ها و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی مخاطبان را ارزشمند می دانند؛ قرار گیرد.

محورهای اصلی:
استراتژی بازاریابی درشرکت حمل و نقل فدکس
توسعه بازار و محصول با رویکرد ماتریس آنسوف
مزیت های رقابتی در شرکت حمل و نقل فدکس
بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس 5 نیروی پورتر
بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس SWOT
بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس VIRO
بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس PESTEL
بررسی شرکت فدکس با رویکرد ماتریس BCG
بررسی شرکت فدکس با رویکرد استراتژی بازاریابی
بررسی شرکت فدکس با رویکرد بخش بندی بازار
بررسی شرکت فدکس با رویکرد زنجیره تامین هوشمند و منعطف

مخاطبین:
۱) کسانی که به دنبال یادگیری یک مهارت کاری در زمینه حمل ونقل هستند
۲) مدیرانی که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اند
۳) کارشناسان بازاریابی شرکتها و سازمانها
۴) مدیران استارت آپی که در تلاش برای رشد سریع کسب و کار خود هستند
5) کارافرینانی که به دنبال اجرای مفاهیم بازاریابی هستند
۶)سئو کارانی که میخواهند حرفه ای تر عمل کنند
۷) اساتید محترم دانشگاه برای تدریس با مثال های مورد و ماتریس های تخصصی
۸)دانشجویان عزیز برای ارائه پژوهش و کارتحقیقی با مثال های موردی و تخصصی و ماتریس های کاربردی
و تمام وبمسترانی که به دنبال رشد سایت و کسب و کار خود هستند

داستان برند: FedEX، پیوند خلاقیت با بزرگ‌ترین ناوگان کارگوی جهان
فدکس که بیشتر با برند FedEx شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین بازیگران حوزه‌ی لجستیک است که با دراختیار داشتن ناوگانی متشکل از ۶۸۸ فروند هواپیما، روش‌هایی نوین را پایه گذاشته است.
ایرانی کارت بنر
فدکس (FedEx) از جمله‌ی سه شرکت بزرگ در حوزه‌ی لجستیک در سطح جهان است که با در پیش گرفتن روش‌های خلاقانه تحولات بزرگی را در حوزه‌ی ارسال کالا رقم زده است. فدکس را باید هلدینگی مشتمل بر شرکت‌هایی نظیر فدکس اکسپرس، تی‌ان‌تی اکسپرس، فدکس گراند، فدکس فرایت و فدکس سرویس بدانیم که در مجموع کسب و کار لجستیک این هلدینگ را تشکیل می‌دهند. هر یک از زیر مجموعه‌های این شرکت حوزه‌ای را پوشش داده‌اند. تی‌ان‌تی اکسپرس وظیفه‌ی حمل و نقل بسته‌های کوچک در حوزه‌ی بین‌الملل را بر عهده دارد. فدکس اکسپرس تمرکز خود را روی بسته‌هایی قرارداده که باید در یک محدوده‌ی زمانی مشخص به دست گیرنده برسند. فدکس فرایت وظیفه‌ی حمل بسته‌های بزرگی را بر عهده دارد که باید با استفاده از کشنده‌ها و کامیون‌ها انتقال یابند. فدکس گراند که در ایالات متحده‌ی آمریکا و کانادا فعال است، انتقال زمینی بسته‌ها را بر عهده دارد. فدکس سرویس نیز در حوزه‌ی فروش، بازاریابی، ارتباطات و پشتیبانی از سایر کسب و کارها را بر عهده دارد.
کسب و کار در فدکس
برندشناسی برند فدکس
فدکس در آغاز کار، تنها چهارده هواپیمای کوچک داشت و امروز با بیش از پانصد و شصت هواپیمای خود بزرگترین ناوگان هوایی حمل و نقل دنیا را در اختیار دارد.
چرا فدرال اکسپرس ؟
شرکت به این دلیل فدرال اکسپرس نام نهاده شد تا کلمه فدرال القا کننده علاقه شرکت به فعالیت در سراسر کشور آمریکا باشد. دلیل دیگر این نامگذاری به موافقتنامه ای مربوط می شود که قرار بود با بانک مرکزی ایالات متحده منعقد شود.
هر چند که آن قرارداد به سرانجامی نرسید ولی این نام انتخاب گردید، چرا که اسمیت اعتقاد داشت نام فدرال اکسپرس، برای جلب توجه عامه مردم بسیار مناسب است و همچنین به خاطر سپاری آن نیز آسان است.

فهرست مطالب:
داستان برند فِدکس Fedex
شناسایی نیاز و ارائه راهکار در فدکس
تبدیل شدن به بزرکترین شرکت حمل و نقل کالاهای در جه یک پس از تاسیس
اصطلاح فدکس به عنوان یک فعل و به معنای “ارسال یک محموله ی شب هنگام” است.
10قانون موفقیت فدکس
درس هایی که باید از برند FedEx آموخت
انعطاف استراتژیک در حمل بسته های فدکس اکسپرس
تثبیت رهبری فدرال اکسپرس درصنعت حمل ونقل
داستان شکل گیری شرکت های موفق دنیا
بازاریابی پنهان: تبلیغاتی که ناخودآگاه شما را هدف می‌گیرند!
فدکس نجات بخش (FedEX)
راز برندهای معتبر Secrets of Brands
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فدکس
حمایت از مشتریان درفدکس
حمل و نقل 6×6
شش ناحیه حمل ونقل 6*6
فدکس و دنیای پساکرونا
استراتژی بازاریابی فدکس (FEDEX )
مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی فدکس
ماتریس گروه مشاوران بستون در استراتژی بازاریابی فدکس
ماتریس گروه مشاوران بستون در استراتژی بازاریابی فدکس
ارزش ویژه برند در استراتژی فدکس
استراتژی آمیخته بازاریابی فدکس
مقیاس پذیری در طراحی لوگوی حرفه ای به سبک فدکس
شعار تبلیغاتی فدکس
تشخیص عملکرد استراتژی های تدوین شده
موردکاوی تشخیص عملکرد: یو پی اس در برابر فدکس
نقش تحلیل مالی در عملکرد استراتژی های تدوین شده
پورت فولیوی محصول در فدکس
FEDEXدر عصر پیشرفت شرکت های لجستیکی همیشه برنده خواهد بود
داستان طراحی لوگوی فدکس توسط لیندون لیدر (Lindon Leader)
لوگوی فدکس در بیش از600شرکت هواپیمایی و30000شرکت حمل و نقل زمینی به کار گرفته شده است
لوگوی فدس یکی از 8لوگوی برتر35سال اخیر.
استراتژی بازاریابی مبتنی بر ارزش مشتری
بخش بندی بازاردر فدکس
تحلیل استراتژیک FedEx
تحلیل SWOT FedEx در محیط کسب و کار جهانی
تحلیل عوامل حیاتی موفقیت فدکس
ماتریس BCG برای فدکس
تجزیه و تحلیل PESTEL شرکت FedEx
کاربرد تحلیلVRIOدرشرکت فدکس
تجزیه و تحلیل نیروهای پنج نیروی پورتر شرکت فدکس
مزیت رقابتی تجارت Fedex
مدل کسب و کار FedEx - بینش عملیاتی و جریان های درآمد
آنچه در آینده برای فدکس در انتظار است
زنجیره تامین درفدکس
مدیریت استراتژیک شرکت فدکس
ماتریس آنسوف در شرکت فدرال اکسپرس
شرکت FedEx از ماتریس Ansoff برای رشد موفق بین المللی استفاده می کند
دسته بندی: فنی و مهندسی » حمل و نقل

تعداد مشاهده: 7164 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 283

حجم فایل:5,265 کیلوبایت

 قیمت: 165,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل را با نرم افزار Rar از حالت فشرده خارج نمایید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    283 اسلاید تخصصی