مقاله تأثیر جامعه طرفداران برند بر وفاداری به برند عمومی و خصوصی: مطالعه موردی در ورزش حرفه ای

دسته بندي : علوم انسانی » تربیت بدنی
توضیحات:
مقاله ترجمه شده تأثیر جامعه طرفداران برند بر وفاداری به برند عمومی و خصوصی: مطالعه موردی در ورزش حرفه ای، در قالب فایل Word در 21 صفحه.

چکیده:
این تحقیق به بررسی نقش جامعه برند بر رابطه بین شناسایی برند و وفاداری به برند می پردازد. یک چارچوب نظری با استفاده از یک نظرسنجی آنلاین در جامعه برند یک تیم بسکتبال حرفه‌ای بریتانیا ایجاد و بررسی شد. نتایج مطالعه نشان داد که شناسایی جامعه برند مصرف‌کنندگان رابطه مستقیم معناداری بر وفاداری به برند عمومی و خصوصی دارد. همچنین نشان داد که شناسایی جامعه برند به طور کامل رابطه بین شناسایی برند و رفتار مصرف کننده نسبت به برند را میانجی می کند که هم به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی اعمال می شود. این مطالعه به درک آکادمیک شناسایی برند، تئوری جامعه برند و اهمیت تمایز بین وفاداری به برند عمومی و خصوصی می‌افزاید و در عین حال راهنمایی برای متخصصان برندسازی ارائه می‌دهد.

این فایل شامل فایل پی دی اف مقاله لاتین و همچنین فایل ورد ترجمه مقاله می باشد. کیفیت ترجمه در حد متوسطی می باشد.

عنوان اصلی مقاله:
The impact of brand communities on public and private brand loyalty: A
field study in professional sports
دسته بندی: علوم انسانی » تربیت بدنی

تعداد مشاهده: 4021 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx, pdf

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:738 کیلوبایت

 قیمت: 115,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل دانلود رایگان مقاله انگلیسی
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل فشرده شامل فایل پی دی اف مقاله و فایل ورد ترجمه مقاله می باشد