پرسشنامه قابلیت های بازاریابی آثاهن - گیما

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
این پرسشنامه 33 سوال داشته و هدف آن ارزیابی قابلیت های بازاریابی از ابعاد مختلف (ارتباط با مشتری، محصول متمایز، خدمات به مشتری، اثربخشی فعالیت های پیشبرد، تحقیقات بازاریابی، شبکه توزیع) می باشد. طیف نمره گذاری آن بر اساس لیکرت پنج گزینه ای است.این پرسشنامه دارای 6 بعد بوده که شامل:
ارتباط با مشتری
محصول متمایز
خدمات به مشتری
اثربخشی فعالیت های پیشبرد
تحقیقات بازاریابی
شبکه توزیع
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 2937 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:243 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پی دی اف